Vanliga frågor

FAQ

Här kan du se nyheter och tips kring kring våra tjänster och vår verksamhet

Vanliga frågor

Ett vanligt uppdrag för oss är att vi åker ut till våra kunder och spolar köksavloppen när det blivit akut stopp.

För att undvika stopp i köksavloppet är det viktigt att man undviker att spola ner fetter, oljor och andra matrester i avloppet. Om man märker att det börjar rinna dåligt kan man själv prova med att hälla i diskmedel och kokande vatten.

Om inte detta hjälper är det dags att kontakta oss för en avloppsspolning med hetvatten. Läs mer under avloppsspolning.

Vi rekommenderar alltid att du som kund bör filma avloppet om du får återkommande problem. Vi kan göra detta i samband med att vi kommer ut med spolbilen och löser problemet åt er. Genom att filma avloppet kan vi bedöma vad som orsakar problemet och komma med det lösningsförslag.
Läs mer under rörinspektion eller kontakta oss!

Vi har varit i branschen sedan 2007 och har lång erfarenhet av att lösa avloppsproblem. Vår högsta prioritet är att kunden ska få snabb och professionell hjälp. Vi ger inte upp förrän problemet är löst och du som kund känner dig helt nöjd.

Vårt motto är att vi ska kunna hjälpa kunder över hela Kronoberg, Blekinge och Nördöstra Skåne. I dagsläget har vi spolbilar placerade i Växjö, Tingsryd, Lessebo, Karlskrona, Ronneby, Sölvesborg, Älmhult, Markaryd och Örkelljunga.

Ja vi har jour dygnet runt alla dagar om året. Ni ringer som vanligt vårt växelnummer 0470 – 78 88 48 så hjälper vi er.

Vi har ett jour-team i Kronoberg och två jour-team i Blekinge. Detta för att vi ska kunna vara på plats så snabbt som möjligt!

Ja, de flesta av våra tjänster är berättigade till ROT-avdrag. Meddela oss personnummer och fastighetsbeteckning vid beställningstillfället så fixar vi resten!

Ja, vi skickar fakturor med upp till 30 dagars betalningsvillkor.

Tips

Hur man söker Transportledare

Cookies.

Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats.